CITACA arranca a súa actividade pública

Campus da Auga Ourense Universidade de Vigo

A principios do mes de novembro a Consellaría de Educación, Universidade e Formación Profesional da Xunta de Galicia concedeu 424.084 euros á Universidade de Vigo para a creación do Clúster de Investigación e Transferencia Agroalimentario do Campus da Auga (Citaca). Co obxectivo de dar a coñecer esta nova agrupación e as súas potencialidades, o venres 14 de decembro o campus de Ourense acollerá unha xornada na que se presentará Citaca aos membros da comunidade universitaria e aos axentes da contorna interesados.

Segundo explica Ana María Torrado, coordinadora de Citaca, este clúster “é o instrumento principal da área estratéxica de investigación do Campus da Auga que ten como obxectivo crear unha rede multidisciplinar e integrada de unidades de investigación, docencia e transferencia de tecnoloxía e coñecemento a fin de contribuír á sostenibilidade ambiental e competitividade do sector agroalimentario”. Neste contexto, a xornada que se celebrará o día 14 de decembro xorde, apunta Torrado, “para visibilizar as liñas de investigación e potencialidades dos grupos de investigación que forman Citaca e para establecer sinerxías de colaboración cos diferentes axentes do sector da auga e da industria agroalimentaria”.

Ler a nova completa no DUVI